ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Γ΄ ΤΑΞΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΙΝΑΚΑΣ Ι
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Γ΄ ΤΑΞΗΣ |
||||
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ |
|||
|
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ |
ΘΕΤΙΚΗ |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ |
|
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ |
|
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ |
ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ |
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ |
ΙΣΤΟΡΙΑ |
ΦΥΣΙΚΗ |
ΦΥΣΙΚΗ |
ΦΥΣΙΚΗ |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ |
ΧΗΜΕΙΑ |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ |
ΧΗΜΕΙΑ ? ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ |
ΦΥΣΙΚΗ |
ΛΑΤΙΝΙΚΑ |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ |
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΙ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ |
||||
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ |
ΘΕΤΙΚΗ |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ |
|||
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ |
||||
1 |
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ, ΝΟΜΙΚΕΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ |
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1,3) 2. ΙΣΤΟΡΙΑ (0,7) 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεότ. Ελλ. Ιστορία (Γ.Π.) (0,4) |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεότ. Ελλ. Ιστορία (Γ.Π.) (0,4) |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεότ. Ελλ. Ιστορία (Γ.Π.) (0,4) |
||
2 |
ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ |
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ |
5. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,4) |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.) |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) |
||
3 |
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ |
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (1,3) 4. ΧΗΜΕΙΑ (0,7) |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ |
5. Βιολογία (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,4) |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.) |
5. Βιολογία (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα(Γ.Π.) (0,4) |
5. Βιολογία (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα(Γ.Π.) (0,4) |
||
4 |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ |
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ |
5. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,4) |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.) |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) |
||
5 |
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ |
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3) 7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,7) |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3) 7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,7) |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3) 7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,7) |
5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3) 7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,7) |
· Ο υποψήφιος εξετάζεται σε πανελλαδικό επίπεδο σε 6 μαθήματα: 4 Μαθήματα Κατεύθυνσης και 2 Μαθήματα Γενικής Παιδείας, από τα οποία το ένα είναι υποχρεωτικά η Νεοελληνική Γλώσσα.
· Ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μέχρι 2 Επιστημονικά Πεδία (Ε.Π.).
- Αν επιλέξει ένα Ε.Π., τότε θα πρέπει να έχει εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο και στα δύο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου ή στα μαθήματα γενικής παιδείας που τα αντικαθιστούν.
- Αν επιλέξει 2 Ε.Π., τότε:
? το ένα Ε.Π. τουλάχιστον θα έχει ως μαθήματα αυξημένης βαρύτητας τα μαθήματα Κατεύθυνσης στα οποία εξετάστηκε πανελλαδικά.
? αν το δεύτερο Ε.Π. δεν έχει ως μαθήματα αυξημένης βαρύτητας τα μαθήματα Κατεύθυνσης του υποψηφίου, τότε αυτός θα πρέπει να εξετασθεί σε εθνικό επίπεδο στα μαθήματα Γενικής Παιδείας που τα αντικαθιστούν.
· Για το 5ο Ε.Π., ο υποψήφιος πρέπει υποχρεωτικά να πάρει το μάθημα επιλογής Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, και να επιλέξει τα Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής σαν 2ο μάθημα Γενικής Παιδείας. Άρα εξετάζεται σε 7 μαθήματα.
· Αν ο υποψήφιος δεν πάρει μέρος στην εξέταση μαθήματος Κατεύθυνσης, Γενικής Παιδείας ή Επιλογής που επέλεξε να εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο, τότε σ? αυτό το μάθημα παίρνει γραπτό βαθμό μηδέν (0).
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΕΔΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:
- Με Ιστορία Γ.Π.: 1ο Ε.Π. (πλήρη μόρια)
- Με Βιολογία Γ.Π. : 1ο & 3ο Ε.Π. (μειωμένα μόρια στο 3ο Ε.Π.)
- Με Μαθηματικά Γ.Π.: 1ο & 2ο ή 1ο & 4ο Ε.Π. (μειωμένα μόρια στο 2ο & 4ο Ε.Π.)
- Με Μαθηματικά Γ.Π. & Αρχές Οικονομικής Θεωρίας: 1ο & 5ο Ε.Π.(πλήρη μόρια),
ή 1ο & 2ο Ε.Π. (μειωμένα μόρια στο 2ο Ε.Π.,) ή 1ο & 4ο Ε.Π. (μειωμένα μόρια στο 4ο Ε.Π.)
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν ο υποψήφιος δηλώσει 2 Ε.Π., το ένα θα πρέπει να είναι το 1ο Ε.Π.,
δηλαδή δεν μπορεί να δηλώσει πχ. 2ο & 5ο Ε.Π.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:
- Με Μαθηματικά Γ.Π. ή Βιολογία Γ.Π. ή Φυσική Γ.Π.: 2ο& 3ο ή 2ο & 4ο ή 3ο & 4ο Ε.Π. (πλήρη μόρια)
- Με Ιστορία Γ.Π.: 1ο & 2ο ή 1ο & 3ο ή 1ο & 4ο Ε.Π. (στο 1ο Ε.Π. μειωμένα μόρια)
- Με Μαθηματικά Γ.Π. & Αρχές Οικονομικής Θεωρίας: 2ο & 3ο ή 2ο & 4ο ή 2ο & 5ο ή 3ο & 4ο ή 3ο & 5ο
ή 4ο& 5ο Ε.Π.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
- Με Μαθηματικά Γ.Π. ή Φυσική Γ.Π.: 2ο& 4ο Ε.Π. (πλήρη μόρια)
- Με Ιστορία Γ.Π.: 1ο & 2ο ή 1ο & 4ο Ε.Π. (στο 1ο Ε.Π. μειωμένα μόρια)
- Με Βιολογία Γ.Π.: 2ο & 3ο ή 2ο & 4ο Ε.Π. ή 3ο & 4ο Ε.Π. (στο 3ο Ε.Π. μειωμένα μόρια)
- Με Μαθηματικά Γ.Π. & Αρχές Οικ. Θεωρίας: 2ο & 5ο Ε.Π. ή 2ο & 4ο Ε.Π. ή 4ο & 5ο Ε.Π. (πλήρη μόρια)
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ
· Υπολογισμός Βαθμού Πρόσβασης σε ένα μάθημα
α) Μέσος όρος Α και Β τετραμήνου: πχ. 15 + 13 = 28/ 2 = 14 x 0,3 = 4,2
β) Γραπτά: 13 x 0,7 = 9,1
Βαθμός Πρόσβασης: 13,3
Προσαρμογή ± 2:
α) Μέσος όρος Α και Β τετραμήνου: πχ. 15
β) Γραπτά: 10
Το 15 γίνεται 12, έτσι ώστε να μην απέχει από τον Γραπτό παρά ± 2:
Άρα: 12 x 0,3 = 3,6
10 x 0,7 = 7
Βαθμός Πρόσβασης: 10,6
· ΓΕΝΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ: Ο Μέσος Όρος των 6 ή 7 Πανελληνίων μαθημάτων.
Άριστα σε όλα!
· Πλήρη μόρια
Γενικός Βαθμός Πρόσβασης: 20 x 8 = 160
1ο μάθημα Ε.Π.: 20 x 1,3 = 26
2ο μάθημα Ε.Π.: 20 x 0,7 = 14
ΣΥΝΟΛΟ: 200 x 100 = 20.000 μόρια
· Μειωμένα μόρια
Γενικός Βαθμός Πρόσβασης: 20 x 8 = 160
1ο μάθημα αντικατάστασης: 20 x 0.9 = 18
2ο μάθημα αντικατάστασης: 20 x 0,4 = 8
ΣΥΝΟΛΟ: 186 x 100= 18.600 μόρια
· Με ειδικό μάθημα (π.χ. Ξένες φιλολογίες)
Γενικός Βαθμός Πρόσβασης: 20 x 8 = 160
1ο μάθημα Ε.Π.: 20 x 1,3 = 26
2ο μάθημα Ε.Π.: 20 x 0,7 = 14
Ειδικό μάθημα: 20 x 2 = 40
ΣΥΝΟΛΟ: 240 x 100 = 24.000 μόρια
· Με ειδικό μάθημα (π.χ. Τουριστικών Επαγγελμάτων)
Γενικός Βαθμός Πρόσβασης: 20 x 8 = 160
1ο μάθημα Ε.Π.: 20 x 1,3 = 26
2ο μάθημα Ε.Π.: 20 x 0,7 = 14
Ειδικό μάθημα: 20 x 1 = 20
ΣΥΝΟΛΟ: 220 x 100 = 22.000 μόρια
· Με 0 στις Αρχές Οικον. Θεωρίας (για το 5ο Ε.Π.)
Γενικός Βαθμός Πρόσβασης: 17,14 x 8 = 137,14
Αρχές Οικον Θεωρίας: 0 x 1,3 = 0
Μαθηματικά & Στ. Στατ.: 20 x 0,7 = 14
ΣΥΝΟΛΟ: 151,14 x 100 = 15.114 μόρια
Συμβουλές για το παιδί που διαβάζει
· Το κυριότερο φάρμακο για την αντιμετώπιση του άγχους είναι ένα ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα. Οργάνωσε βήμα - βήμα το διάβασμα και τις υποχρεώσεις σου,με την βοήθεια των δικών σου και των καθηγητών σου.
· Με ένα ισορροπημένο πρόγραμμα στο διάβασμα αποφεύγεις την εξάντληση του οργανισμού με εξοντωτικά ωράρια. Οι πολλές ώρες μηχανικής μελέτης δεν ωφελούν όσο οι κανονικές ώρες συστηματικού διαβάσματος.
· Αλκοόλ, κάπνισμα, κακή διατροφή σίγουρα επιβαρύνουν τον οργανισμό και δεν βοηθούν. Απαραίτητα: το κρέας, το ψάρι, τα φρούτα, τα λαχανικά, οι χυμοί.
· Χρειάζονται τουλάχιστον 6-7 ώρες ύπνου ανά εικοσιτετράωρο.
· Περιβάλλον: Πρέπει να έχεις μια ήσυχη γωνιά για το διάβασμα, που να την οργανώσεις όπως εσύ θέλεις.
· Στο τραπέζι πρέπει να υπάρχουν αποκλειστικά και μόνο αυτά που είναι απαραίτητα για το διάβασμα του συγκεκριμένου μαθήματος.
· Είναι καλό να κάνεις ένα διάλειμμα 5-10 λεπτών κάθε ώρα, με ένα μεγαλύτερο διάλειμμα 30 λεπτών κάθε τρεις ώρες. Να αποφεύγεις τις δραστηριότητες που διακόπτονται δύσκολα (τηλεόραση, η/υ, κινητό).
· Όταν κάνεις διάλειμμα, πήγαινε σε άλλο χώρο, βγες στο μπαλκόνι, άνοιξε το παράθυρο, πιες νερό, μίλα με τους δικούς σου.
· Βρες ποιες ώρες είναι οι πιο αποδοτικές για σένα, και εκμεταλλεύσου τις.
· Μην παίρνεις φάρμακα για την αντιμετώπιση του άγχους.
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!